2008. június 25., szerda

Surf diaries

Na, ez most unalmas lesz nektek, viszont majd ha én elolvasom, akkor nekem jó kedvem lesz :)
Szóval a ma délelőtt volt eddig a legjobb szörfözési szempontból: kisebb, de nagyon hosszú és tiszta hullámok. És kétszer is mentem vagy 100-120 métert a hullám hátán, még arra is volt időm, hogy körülnézzek, miújság a parton! :) JUHUUUUUHUHUUUUUUÚÚÚÚÚ!!!! Erre mondják azt szörfös nyelven, hogy "Megszerettem a hullámot, DE NEM ÁM PIIIII!!! PIIII PIIII!!!!!" :) Na mindegy, szóval jól ment. Persze a két világtalan nem tudta ezt megörökíteni a partról, mert leráztam őket, olyan sebességgel mentem :) De legalább ez feljogosít Titeket alra, hogy ezt ne hidjétek el, és kisszívjátok az összes véremet!
A változatosság kedvéért megint sikerült eltörnöm a deszkát! :( Ez lassan már szokásommá válik, úgyhogy buktam a péntekig tartó bérletemet :( Majd megyek a másikkal, amit Peri bérelt az amerikai bozótlakótól. Ők megint elmentek soppingolni, de nekem ehhöz már nem volt lelkierőm, úgyhogy pihizek egy kicsit, aztán irány a Zone!
Tegnap és azelőtt kellemes meglepetésként ért, hogy az arcom, és a vádlim mellett a könyököm is le tud égni az egész napos hason evezgetés közben, de a mai nap ezt überelni tudta. A fülcimpám is olyan pecsenyére égett, mint a malacka citrommal a szájában, ezen kívül fény derült a haj wax áldásos hatására is: Mivel azt sem a sós víz, sem semmi nem mossa ki ("San Diego, tomboló hullámok, a frizura még mindig tart"), ezért az égnek álló hajtincsek között utat talált magának a pajkos napfény sugára. Ennek köszönhetően a fejbőröm is funkcionál hősugárzóként. Valószínűleg a ma éjszkám is hasonló lesz a tegnapihoz: kelhetek fel 3 felé bekenni magamat leégés utáni krémmel. Jaj, hogy nekem milyen rossz itt!!!! És otthon? Minden OK? :) Úgy mennék már haza! Hallom a Lippaiban 34 fok van bent, az kb 10 fokkal melegebb, mint itt a parton. Ja, hogy ott nincs tengerpart?? ;)
Na, unom már magamat. Csináltam webalbumot, egyelőre csak Nyunyiról, megtekinthető itt: http://picasaweb.google.com/brusyka/2008Nyunyi
Majd lesz Szániról is, addig nézegessétek eztet. (Ha ráklikkolsz valamelyik képre az albumból, jobbra fent tőle lesz egy nagyító, azt megnyomva megkapod a nagyméretű képet a nagyitó'! MUHHHAHAHAAHAHA!! Mily szellemes!!! Őrület!! Ééérted?? Hogy az azonos alakú szavak nyelvtani csodát kihasználva faragtam viccet!!! Állati!!)

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Aztán majd győzd összeszedni szörfözés után a sok kis bőrrákot a homokból! :)

Névtelen írta...

Szia Májki,

ezexerint odáig nem ért ki a hír: Az alföldön feltört a tiszta meleg sós víz, így ismét van itthon magyar tenger. A hírt meghallva az USA elengedte az egész államadósságunkat, sőt küldött 10 millió rabszolgát így most ők dolgoznak helyettünk, mi meg szörfölünk és búvárkodunk egész nap, este meg elisszuk a rabszolgáink által megkeresett pénzt. Kuvait felajánlotta összes olaját, Dél-Afrika pedig gyémántot és aranyat küld, hogy legyen mivel összeragasztani a gyémántfalú paloták falát. Sajnos mindez amit eddig leírtam csak azokra érvényes, akik csütörtök este itthon voltak, hogy most az egyszer az itthoniakra irigykedjenek a távolba szakadtak. A későb hazatérőket vagy nem engedik be, vagy a rabszolgákhoz csatlakozhatnak. Sajnáljuk hogy most ez így alakult, de Szőllővel megbeszéltük, hogy ha az ő palotájához kerülsz rabszolgának, akkor csak napi 19 órát dolgoztat majd, bár a tövények most 20-at engednek.
Remélem nem irigykedsz, hiszen mi is mindig őszintén örültünk annak, hogy milyen jó ott neked, s tudod egyszer fent, másszor lent.

Üdvözöl örök barátod:
Zsombor király

ui: Ja és kaptunk BMW-ket is, de már bezúzattam őket

Miköőly írta...

A csudába! :(
Akkor kénytelen leszek itt maradni CRM fejlesztés helyett szörfözni :'( Az élet olyan igazságtalan!

dunadan írta...

Ne má Miki!
Csak 19 óra munka, ez ACN után felér egy éves fizetett szabival. :) Egyébként pedig államosították a pénzégetődet, hogy amíg távol vagy, addig is üzemeljen, most a sok adományt kell égetni. Ezen felül pedig már egy intergalaktikus teleportgépen dolgoznak a rabszolga tudósok, mert már nincs hova tenni a sok-sok adományt.