2008. június 17., kedd

Ami eddig volt 2

Hát sok minden érdekes nem történt velünk. Vásároltunk ezt, és vásároltunk azt. Például cipőket. Érdekes. Meg eláztunk a nagy esőben. Meg néztünk filmet úgy kb 20 percig, amíg mindenki elaludt :)
Még nem kezdődik a tréning, leírom az első napot.
Tehát a pénteki 18 bacardi kóla után felébredtem reggel, aztán irány Gödöllő a vegetáriánus vagy milyen park. Aztán meg hazamentem pakolni úgy 8 felé, aztán inkább nem pakoltam, hanem Scrubs-ot néztem úgy reggel 3-ig, akkor meg már rohannom kellett, hogy összepakoljak, mert jött a taxi értem.
De aztán sikerült elindulni, felszállni a gépre. Irány Zúrik, aztán meg Nyunyi. Igazából semmiféle problémánk nem volt egész végig, nem is értem. (Kivéve persze Danit, akinek sikerült 5,5 órát eltölteni Zúrikben, mert az ő gépe nem érkezett meg :))) De azóta ő is itt van ám, nem kell aggódni!
Amikor megérkeztünk, lementünk a 6. sugárútra, mert le volt zárva, és tele volt pakolva nemzetek konyhájával, és ettünk, és finom volt, és kigyulladt a Rockefeller center kb. a 20. emeleten (van róla kép is) és jött 20 tűzoltóautó, és találkoztunk esztiékkel, és vettünk napszemüt, és elmentünk a central parkba, ahol láttuk a görkoris diszkót, ahol gyakorlatilag mindenki homeopátiás, de iszonyú jó a hangulat (erről is vannak fotók).
Aztán lementünk a SOHO-ba enniinni, és a Miki vezette az autót!!! JUHUUUUU!!! Times Square, Broadway, Bleecker street. Egy álom vált valóra!! (erről esztinél vannak a fotók, úgyhogy nem tudom hogy mikor kerülnek föl. Eszti? :)
Aztán tréning. Eléggé uncsi, de amint látjátok, van néha lehetőségem írni :) Na a tréningről már eleget beszéltem, elmentünk vásárolni, fossá áztunk a heavy showers-ben, amit láttunk fél órával előbb a tv-ben is, hogy jönni fog, aztán foot locker, macys, old navy, 2 corona, és alvás :) - Úgy tűnik rá kell dobnunk egy lapáttal, mert nagypapák vagyunk.
Na nézzük a képeket:

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Tök izgi, beszarok
Inkább a csajokról meséljetek és arról h Miki mit csinált velük
Képekkel!