2008. június 27., péntek

Száni fotók

1. Most beszéltem Fletóval, és eladta nekem a kurva országot egy törött szörfdeszkáért, meg egy fél pár zokniért. Ennek következtében ti mind a tulajdonomat képezitek, és 3 műszakban fogjátok üzemeltetni a pénzégető kazánjaimat, amik azt a pénzemet hivatottak elégetni, amit a 3 műszakon kívül ti vérrel verejtékkel megkerestek nekem. Ja, és természetesen füstadót is fogtok fizetni.
2. CsBV
3. Töltöttem föl képeket szániról, nézzétek, érdekes, nagyon. A szörfös képek még a túra elejéről vannak, remélem holnap készülnek képek a benti hullámtörésről is. Nincs fotónk ezen kívül a helyi strand igazi 30-as évekbeli fa hullámvasútjáról, amit ma este szintén meglovagoltunk, csakúgy mint a hullámokat. Majd halászok a netrű.
4. Éjjel 1 óra van, 167 képet töltöttem föl, úgyhogy most ne rinyáljatok, hogy rizsa is legyen, stb.!
Az elérhetőség: http://picasaweb.google.com/brusyka/2008SzNi
5. A 3-4 lelkes kommentelőn kívül egyáltalán olvassa ezt valaki, vagy csak a saját szórakoztatásomra írkálok?

Na mindegy, jóccakát! Ma kis jegesmacikkal fogok álmodni, holnap folytatjuk! Pááá!

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Tok allat hogy allatok a kepek...
Es vegul jartatok surf-isibe, vagy csak magatoktol nyomjatok???
Es ki a szoke sztar a delfin-shown??? Vagy csak egy szoke picsa???? Ennyi az egesz????

Névtelen írta...

miköőlllly, lécci hozzá' nekem hűtőmágit! köfi!

ja, persze, csak akkor, ha mégis úgy döntesz, beállsz hercules-nek szőlőékhez. van hozzánk is jöhetsz, nálunk 20,5 órát ügyködnek a rabszolgák. mert mi kedvesek vagyunk. na, megyek búvárkodni, épp elkészültek a saját óceánunkkal a kertünkben. hurráááá! ja, a neve: danimare. mi más?
csőváz!

Miköőly írta...

Oktató nem volt, magunktól igyszünk. A szoke picsa csak szoke picsa.
Mágnetet igyekszem még találni, ha sikerül, hozok.

handi írta...

Igen, más is olvassa, pl ééén. Szépek a képek!

Névtelen írta...

csatlakozom az előttem szólókhoz tényleg szépek a képek éééés őrültek vagytok:))

Stop Over írta...

és én voltam:)